Ska du anställa, ta in en konsult, jobba med frilans eller vända dig till byrå? Att välja rätt form av kompetensförstärkning kan avgöra både tempot, kvaliteten och kostnadseffektiviteten i marknadsarbetet.
Under denna session pratar vi om hur man strategiskt bedömer vad som ska hanteras internt och när det är klokt att ta in extern hjälp. Vi delar erfarenheter av modeller som fungerat bättre än väntat (och de som inte gjort det) samt diskuterar hur man undviker beroenden och bevarar affärsförståelsen.
Vad vi kommer prata om:
– Hur avgör ni vad som ska hanteras internt respektive externt?
– Vilka modeller har funkat och vilka har inte gjort det?
– Hur undviker ni beroenden och tappar affärsförståelse?
För vem?
Denna session är för marknadschefer och digitala ledare som vill framtidssäkra sin organisation och få perspektiv på hur andra tänker kring roller, ansvar och organisering.
Format:
Digitalt rundabordssamtal med 8–10 deltagare, där fokus ligger på erfarenhetsutbyte och gemensamt lärande.
Observera att antalet platser är begränsade.
Tack för din anmälan till vår session "Inhouse, konsult eller byrå".
Vi kommer snart återkomma!
Tack så mycket
Vi kontaktar er så snart vi kan.
Sorry, this event is full
Sorry, this event is canceled
Sorry, this event is no longer available
Dagar
73
Timmar
00
Minuter
09
Digitalenta Peer Learning Network är en plattform där marknadsansvariga och digitala ledare kan träffa sina “peers” för att dela erfarenheter och lärdomar, ta del av den senaste utvecklingen inom sitt område och knyta värdefulla kontakter – helt kostnadsfritt.